Uslovi korišćenja
PAŽNJA: UPOTREBOM OVOG INTERNET SAJTA POTVRĐUJETE DA STE PROČITALI, RAZUMIJELI I PRIHVATILI SVE NAVEDENE USLOVE KORIŠĆENJA (U DALJEM TEKSTU “USLOVI”) I SLAŽETE SE DA STE OBAVEZNI DA IH POŠTUJETE, KAO I SVE DRUGE PRIMENLJIVE ZAKONE I PROPISE. UKOLIKO NE PRIHVATATE OVE USLOVE, NEMOJTE KORISTITI OVAJ INTERNET SAJT. TAKODJE VAS OBAVEŠTAVAMO DA SU FOTOGRAFIJE DIJELOVA NA NASEM SAJTU INFORMATIVNOG KARAKTERA PA VAS MOLIMO DA OBRATITE PAŽNJU NA SVAKU FOTOGRAFIJU I DA UKOLIKO NISTE SIGURNI DA JE DEO KOJI ŽELITE DA PORUČITE ISTI KAO NA FOTOGRAFIJI ONDA NAS POZOVITE.
Uslovima korišćenja karoserija.me web prodavnice definisana su pravila koja korisnicima ove usluge (dalje u tekstu :"Korisnik" ili "Kupac") omogućavaju kupovinu proizvoda, a u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima koji regulišu ovu oblast.
Zadržavamo pravo promene Uslova korišćenja, shodno novim elementima ponude i/ili zakonske regulative, zbog čega bi korisnik pre svake kupovine trebalo da proveri informacije u vezi sa Uslovima korišćenja.
1. Upotreba internet sajta
Sav materijal na našem sajtu je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima, Zakona o žigovima ili drugih zakona iz oblasti intelektualne svojine. Osim ukoliko je drugačije naznačeno na drugom mijestu na ovom sajtu, sav sadržaj možete pregledati, kopirati, štampati ili preuzimati isključivo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu i u informativne svrhe, pod uslovom da sve naznake o autorskim pravima ili drugim vlasničkim informacijama koji su sadržani u originalnom dokumentu zadržite u svim kopijama. Ne možete mijenjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe.
2. Privatnost podataka
Da bi kupovina Korisnika bila uspešno obrađena potrebno je da Kupac unese tačne podatke o imenu i prezimenu, kontakt telefonu, e-mail adresi i adresi isporuke, a u slučaju pravnog lica: tačan naziv pravnog lica, adresu sedišta, ime i prezime kontakt osobe koja u ime pravnog lica realizuje kupovinu, telefon kontakt osobe, email kontakt osobe, PIB i matični broj pravnog lica. Uz pomoć tih podataka naš prodavac će biti u mogućnosti da Kupcu isporuči kupljenu robu.
3. Registracija
Registracija nije obavezna da bi se kupovina realizovala.
Da bi se Kupac registrovao, mora imati najmanje 18 godina.
Kupac snosi svu odgovornost za tačnost i potpunost podataka koji su uneti prilikom registracije na sajtu.
Nakon završetka procesa registracije Korisnik stiče mogućnost za pristup pojedinim personalizovanim sadržajima kao što su podaci o narudžbini, pregled liste želja ili status kupovine. Korisnik registracijom potvrđuje:
• da je u potpunosti upoznat i da prihvata Uslove korišćenja web prodavnice.
• tačnost i potpunost u obrascu navedenih podataka
• da daje izričitu saglasnost , u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka, da možemo obrađivati lične podatke naznačene u porudžbini za potrebe vlastitih evidencija i pružanja drugih usluga
Registrovani korisnici su u obavezi da sve vreme čuvaju pristupnu lozinku koja im je potrebna za korišćenje web prodavnice, kao i da istu nikada ne otkrivaju trećim licima. Ukoliko prekrše ovu obavezu, korisnici to čine na isključivu sopstvenu odgovornost i snose u potpunosti odgovornost prema oštećenima za svaku štetu nastalu takvim korišćenjem njihovog naloga.
4. Naručivanje (sa i bez registracije)
Kupac ima mogućnost da prosleđuje svoje porudžbine bez prethodne registracije na stranicama sajta. Ako Kupac odabere opciju kupovine bez registracije, on je opet dužan da unese podatke koji su neophodni kako bi porudžbina bila obrađena i procesuirana, s tim što se ti podaci ne čuvaju u bazi korisnika, niti Kupac može prilikom sledeće kupovine da koristi te podatke ili pregleda detalje svojih porudžbina, ili liste želja.
Kupac koji je izvršio proces registracije, prilikom sledeće kupovine unosi samo korisničko ime i šifru i ima mogućnost pregleda i izmene svog naloga, pregleda kupovine i mogućnost pregleda i izmene liste želja.
Porudžbina putem sajta je moguća za sve proizvode koji pored naziva i fotografije imaju dugme "UBACI U KORPU". Porudžbina se ostvaruje klikom na to dugme i na taj način željeni proizvod dospeva u korpu. Sadržaj korpe Kupac može pregledati, mijenjati i poručiti.
Kupac prilikom poručivanja ima mogućnost da izabere način plaćanja.
5. Prijem porudžbine
Nakon zaključenja porudžbine, na ekranu će se ukazati poruka da je porudžbina uspešna i na email koji je Kupac ostavio kao kontakt biće prosleđena potvrda da je porudžbina primljena. Ukoliko Kupac ne dobije poruku, potrebno je proveriti ispravnost email adrese koju je ostavio prilikom registracije ili porudžbine i prijaviti problem.
Zadržavamo pravo da u slučaju da postoji izvesna kontradiktornost ili nejasnoća u registrovanim podacima Kupca ili samoj narudžbenici, prije dalje obrade iste izvrši proveru u cilju validacije podataka koje je Korisnik naveo i kontaktira ga mejlom ili telefonskim putem radi ispravljanja nejasnoća i što efikasnije realizacije isporuke naručenih proizvoda.
Takođe zadržavamo pravo da ukoliko nijesmo u mogućnosti da isporučimo sve naručene proizvode, isporučimo raspoložive od izabranih proizvoda, a o čemu će prethodno svakako biti obavešteni emailom ili putem telefona Kupca, uz dogovor i napomenu o isporuci preostalih proizvoda.
Zadržavamo pravo otkazivanja porudžbine o čemu će Kupac biti obaviješten putem emaila koji je naveo prilikom registracije/narudžbe, ili telefonom.
Po prijemu porudžbine i obavljenoj validaciji podataka o Kupcu ili porudžbini, pristupamo obradi porudžbine. O svakoj promijeni statusa porudžbine obavestićemo Kupca upućivanjem notifikacionog emaila na kontakt email adresu koju je Kupac ostavio prilokom poručivanja.
6. Rezervacije
Proizvodi koje Kupac stavi u korpu u procesu kupovine nisu rezervisani čak i nakon zaključenja porudžbine. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde od strane Prodavca, a koju ćemo dostaviti Kupcu pisanim putem u vidu email obavještenja.
Karoserija.me zadržava pravo da i nakon slanja potvrde Kupcu da je u mogućnosti da poručene proizvode isporuči, otkaže deo ili kompletnu porudžbinu u slučaju da nije u mogućnosti da poručeni proizvod isporuči, ali će o svemu tome i eventualnom rešenju informisati Kupca putem e-maila.
7. Cijene
Cijene proizvoda su izražene u eurima. Prikazani proizvodi na sajtu su podložni promenama cijena sve do potvrde kupovine, odnosno porudžbine. Karoserija.me garantuje cijenu na dan kupovine, bez obzira na eventualnu promenu cijene pre izvršene isporuke.
Karoserija.me zadržava pravo da promenu cijena pojedinih artikala realizuje na dnevnom nivou, a sve u cilju obezbeđivanja pogodnosti Kupcu tokom trajanja promotivnog perioda i akcija, o čemu će Kupac biti jasno i blagovremeno informisan.
8.Plaćanje
Omogućavamo različite vrste plaćanja. Način plaćanja Kupac bira u poslednjem koraku zaključenja porudžbine na web sajtu.
8.1. Izjava o konverziji
Kada se zadužuje kreditna kartica iz inostranstva, ista suma se konvertuje nazad u lokalnu valutu prema kursu asocijacije koja je izdala kreditnu karticu. Kao rezultat ovih konverzija, postoji mogućnost da dodje do malih razlika sa originalnom cenom koja je istaknuta na sajtu www.karoserija.me
8.2 Zaštita povjerljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica; pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
8.3 Povraćaj sredstava
a) Kontaktirajte nas slanjem e-maila na adresu: [email protected]
b) Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosljedjena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
c) U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Poletarac d.o.o. je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev Poletarac d.o.o. obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
d) Poručeni artikal ne možete samoinicijativno, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Poletarac d.o.o., mjenjati ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
9. Isporuka
Više o isporuci možete pogledati na stranici Informacije o transportu.
10. Reklamacije
Kupac ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu. Karoserija.me posluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih djelova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda dužni ste da popunite obrazac o oštećenju robe u transportu. Kupac je dužan da primljenu robu provjeri po prijemu, a ukoliko je došlo do neke greške prilikom slanja robe, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.
Na upućen zahtev o reklamaciji, prosledićemo Vam reklamacioni list sa uputstvom o daljem postupanju po pitanju reklamacije, a dalje ćemo odgovarati i postupati u zakonom propisanim rokovima i proceduri.
Ukoliko prilikom prijema pošiljke uočite neko oštećenje na transportnom pakovanju, molimo Vas da postupite na sledeći način:
• Nemojte potpisati prijem pošiljke. Zamolite kurira da sačeka dok provjerite da li je oštećenje na pakovanju izazvalo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak djelova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi djelovi su na broju, potpišite prijem pošiljke i preuzmite pošiljku. Ukoliko je proizvod oštećen ili djeluje da nedostaju neki delovi, odbijte prijem pošiljke i popunite obrazac (klikom ovde) o oštećenju robe u transportu, da bi mi mogli da naplatimo nastalu štetu u transportu od kurirske službe, a Vama poslali drugi deo.
Ukoliko niste zadovolnji nekim proizvodom koji ste naručili, isti možete ga zameniti pod sledećim uslovima:
• da nije prošlo više od 8 dana otkako ste primili proizvod, i
• da je proizvod vraćen nekorišćen i u originalnom pakovanju/ambalaži sa svom propratnom dokumentacijom, i
• da je uplaćena poštarina za ponovno slanje kao i razlika u cijeni ukoliko je zamenski proizvod skuplji - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
Ukoliko su prethodno navedeni uslovi ispunjeni, moći ćete da umesto vraćenog proizvoda dobijete drugi po Vašem izboru ili ćemo Vam vratiti novac u vrijednosti proizvoda koji ste vratili.
Svoj zahtev za reklamaciju na proizvode kupljene u našoj web prodavnici Kupac može prijaviti upućivanjem e-mail¬a na adresu klikom ovde najkasnije 8 dana od datuma isporuke porudžbine. Obavezan deo sadržine Zahteva za reklamacije jeste broj transakcije po kome je transakcija realizovana.
Na upućen zahtev ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku odnosno saglasno zakonski definisanim rokovima, prosleđivanjem reklamacionog lista na e-mail koji je Kupac označio kao kontakt u kome će biti sadržana i naša odluka o daljem postupanju po pitanju prosleđene reklamacije.